mgr Agnieszka Lipka-Kozanka
pedagog specjalny - absolwent Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie absolwentka Studium Metod Psychokorekcyjnych Towarzystwa Psychoprofilaktycznego Oddział w Warszawie absolwentka studiów podyplomowych z Etyki i Filozofii na Uniwersytecie Warszawskim terapeuta biofeedback terapeutka TUS diagnosta ADOS-2 i ADI-R, studentka piątego roku psychologii o specjalności kliniczna (uzyskane absolutorium, przed obroną pracy magisterskiej)
Certyfikowana terapeutka metody BIOFEEDBACK
od września 2025 r. adeptka Kursu Psychoterapii Wrocławskiej Fundacji Ochrony Zdrowia Psychicznego i Rozwoju Psychoterapii
Najistotniejsze szkolenia:
z zakresu suicydologii
z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej
Udział w licznych konferencjach naukowych
Zapraszam na treningi biofeedback, badanie ADI-R w kierunku spektrum autyzmu, osoby neuroatypowe –
Uczniowie z trudnościami w nauce, wymagającymi wsparcia w adaptacji przedszkolnej i szkolnej, dzieci i młodzież z problemami w zachowaniu, koncentracji lub emocjach, uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, wsparcie dla rodziców i konsultacje wychowawcze
Konsultacje dla rodziców: wspieranie dziecka w domu i w szkole, pomoc w zrozumieniu diagnozy dziecka, wspólne ustalanie celów i planu terapeutycznego
Rozwijanie umiejętności społecznych, komunikacji i współpracy
Rodzice szukający wsparcia rozwojowego dla dziecka lub wsparcia w metodach wychowawczych i zrozumieniu problemów dziecka
Oferta – w czym mam doświadczenie i mogę pomóc.
Mobbing szkolny (ze strony uczniów i nauczycieli)
Trudności w relacjach rówieśniczych, konflikty z rówieśnikami
Lęk przed szkołą, przedszkolem
Nastolatki w kryzysie: kryzys tożsamościowy, samookaleczanie, myśli samobójcze,
konflikty z rodzicami, podejmowanie zachowań ryzykownych, zagrożenie
demoralizacją, izolowanie się społeczne, zaniżone poczucie wartości.
Trudności wynikające z neuroatypowości ( w obszarze zachowania, emocji, edukacji,
relacji społecznych, komunikacji)
Diagnoza w kierunku spektrum autyzmu wywiad ADI-R, obserwacja kliniczna
Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne
Wszelkie problemy wychowawcze(np. wymuszanie, agresja, nie respektowanie
granic)
Zachowania opozycyjno-buntownicze oraz zaburzenia zachowania
Agresywne zachowania, problemy z kontrolą i regulacją emocji, trudność w
respektowaniu norm, zasad, granic
Uzależnienie od mediów społecznościowych, gier komputerowych
Trudności szkolne (nauka czytania i pisani, problemy z koncentracją uwagi, z
uczeniem się, z pamięcią)
Nieumiejętność radzenia sobie ze stresem, mała odporność psychiczna
Trudności z komunikacją w związku, brak poczucia wzajemnego rozumienia się i
zaspokajania swoich potrzeb, kryzysy w relacji, konflikty dotyczące strategii
wychowawczych wobec dzieci,
https://pcp.nakiedy.pl/