mgr Agnieszka Lipka Kozanka

mgr Agnieszka Lipka-Kozanka

pedagog specjalny - absolwent Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie                                                                                                                        absolwentka Studium Metod Psychokorekcyjnych Towarzystwa Psychoprofilaktycznego Oddział w Warszawie                                                                                                                        absolwentka studiów podyplomowych z Etyki i Filozofii na Uniwersytecie Warszawskim  terapeuta biofeedback                                                                                                                      terapeutka TUS  diagnosta ADOS-2 i ADI-R, studentka piątego roku psychologii o specjalności kliniczna (uzyskane absolutorium, przed obroną pracy magisterskiej)

Certyfikowana terapeutka metody BIOFEEDBACK

od września 2025 r. adeptka Kursu Psychoterapii  Wrocławskiej Fundacji Ochrony Zdrowia Psychicznego i Rozwoju Psychoterapii

Najistotniejsze szkolenia:

z  zakresu suicydologii

 z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej

Udział w licznych konferencjach naukowych

Zapraszam na treningi biofeedback, badanie ADI-R w kierunku spektrum autyzmu, osoby neuroatypowe –

Uczniowie z trudnościami w nauce, wymagającymi wsparcia w adaptacji przedszkolnej i szkolnej, dzieci i młodzież z problemami w zachowaniu, koncentracji lub emocjach, uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, wsparcie dla rodziców i konsultacje wychowawcze

Konsultacje dla rodziców: wspieranie dziecka w domu i w szkole, pomoc w zrozumieniu diagnozy dziecka, wspólne ustalanie celów i planu terapeutycznego

Rozwijanie umiejętności społecznych, komunikacji i współpracy

Rodzice szukający wsparcia rozwojowego dla dziecka lub wsparcia w metodach wychowawczych i zrozumieniu problemów dziecka

Oferta – w czym mam doświadczenie i mogę pomóc.
 Mobbing szkolny (ze strony uczniów i nauczycieli)
 Trudności w relacjach rówieśniczych, konflikty z rówieśnikami
 Lęk przed szkołą, przedszkolem
 Nastolatki w kryzysie: kryzys tożsamościowy, samookaleczanie, myśli samobójcze,
konflikty z rodzicami, podejmowanie zachowań ryzykownych, zagrożenie
demoralizacją, izolowanie się społeczne, zaniżone poczucie wartości.
 Trudności wynikające z neuroatypowości ( w obszarze zachowania, emocji, edukacji,
relacji społecznych, komunikacji)
 Diagnoza w kierunku spektrum autyzmu wywiad ADI-R, obserwacja kliniczna
 Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne
 Wszelkie problemy wychowawcze(np. wymuszanie, agresja, nie respektowanie
granic)
 Zachowania opozycyjno-buntownicze oraz zaburzenia zachowania
 Agresywne zachowania, problemy z kontrolą i regulacją emocji, trudność w
respektowaniu norm, zasad, granic
 Uzależnienie od mediów społecznościowych, gier komputerowych
 Trudności szkolne (nauka czytania i pisani, problemy z koncentracją uwagi, z
uczeniem się, z pamięcią)
 Nieumiejętność radzenia sobie ze stresem, mała odporność psychiczna
 Trudności z komunikacją w związku, brak poczucia wzajemnego rozumienia się i
zaspokajania swoich potrzeb, kryzysy w relacji, konflikty dotyczące strategii
wychowawczych wobec dzieci,

https://pcp.nakiedy.pl/